lørdag 7. mai 2011

WOW!!! Trille Hippa med svingbare hjul

Nå er den ene vognen pakket opp, og jeg har bare et ord og si: WOW! Her får en virkelig mye vogn for pengene, og det følger jo med både bærebag til nyfødt, større bag til de eldre barna, samt sportsdel. Med andre ord ingen duovogn, men en trippelvogn... Dette er første gang jeg har hatt en vogn hvor man har hele tre kombinasjoner å velge mellom. Dessverre glemte jeg å ta med kamera til lageret, så jeg har ikke bilde av bag og bærebag ennå, men disse er like store og gode som de vi er vant med fra Trille. Jeg prioriterte å ta med Trille Hippa som sportsvogn hjem, da det er denne det har vært mest spørsmål om og som vi ikke har hatt ordentlig bilder av.

Så her kommer er lite bilderas:







Kan dette være den perfekte vogn?

Vi kommer tilbake med et fyldigere referat senere i dag, men førsteinntrykket er i hvertfall utrolig bra.
Og den tar mindre plass sammenlagt enn vi først trodde. Den kan i tillegg legges sammen i en del, noen vi ser på som veldig positivt.

Nå skal vi ut i solen og teste Trille Hippa med svingbare hjul...

Ha en flott lørdag alle sammen!

Ingen kommentarer: