søndag 8. mai 2011

Ønsker dere mer info om Trille Hippa med svingbare hjul?

Vi glemte selvfølgelig en del viktige punkter i det forrige innlegget om Trille Hippa med svingbare hjul.

For det første glemte vi helt å skrive om det fantastiske stormtrekket som følger med vognen. Sammen med den store og gode kalesjen, gjør stormtrekket at barnet ligger/sitter lunt og godt inni vognen selv i ruskevær.
Kalesjen kan trekkes enda lenger frem enn vist her!
Videre må vi ikke glemme at det følger med stelleveske til vognen, i samme matchende stoff/farge som selve vognen. Bilde av denne kommer senere.

En annen positiv ting med Trille Hippa med svingbare hjul er jo at den tar så mye mindre plass enn de andre vognene fra Trille. Her ser dere bilde av vognen i min lille Audi a4, og som dere ser har jeg god plass til andre ting i tillegg. Her er vel og merke hjulene tatt av vognen. Sammenlagt tar den ikke så mye mer plass enn Brio Go og Bugaboo Cameleon.

En annen ting er det geniale fotbrettet for større barn. Som oftest er det jo beina som blir for lange for vognen, men dette har Trille løst ved å lage et ekstra fotbrett på selve rammen. Jeg måtte selvfølgelig prøve min sønn på 114 cm oppi vognen bare for å sjekke, og joda han satt veldig fint med bena (ryggen derimot var nok litt for kort...). Tøffingen selv ville selvfølgelig ikke ha bilde av seg selv i vogn, så dere får nøye dere med et bilde av selve vognen:

Som nenvnt tidligere kan Trille Hippa med svingbare hjul legges sammen i en del, men den tar da naturlig nok større plass sammenlagt. Men ikke større plass enn at jeg fikk den inn i min Audi A4.

Og tilslutt måtte vi selvfølgelig teste med vårt kjære stormtrekk fra Stay-put :)

Nå har vi virkelig bombadert dere med info om denne vognen, men vi får hele tiden tilbakemeldinger på at det er dette dere ønsker at vi skal gjøre, så da fortsetter vi med utfyllende rapporter.

Ingen kommentarer: