torsdag 12. mai 2011

Brukeromtale Triller Jogger!

I dag har jeg fått testet enda en vogn, eller det vil si jeg har kjøpt meg ny vogn! Trengte jo virkelig et nytt tilskudd til samlingen min, hehe. For en fantastisk god vogn å jogge med, og så utrolig stabil. Jeg er jo vant med svingbare hjul til vanlig, så det var egentlig utrolig deilig med en vogn som gikk rett frem... Tror helt klart at denne kommer til å bli med på andre turer også, og ikke bare joggeturer.
Vognen er utrolig lett og veier bare 7 kg, og det merkes. Den flyr bortover asfalten med veldig liten motstand. Og for noen store gode hjul!
Trille Jogger med Addstroller seat-insert lilla blomster
Joggevognen har flere praktiske løsninger, som f eks store gode lommer på hver side av kalesjen. Lommene er utstyrt med glidelås og rommer en hel del.
I tillegg er det en stor lomme på baksiden av ryggen
Trille Jogger er også utstyrt med titteluke på kalesjen, sånn at man har god oversikt over barnet mens man jogger.
Jeg ble veldig positivt overrasket over liggestillingen, og min lille datter på 9 mnd lå veldig fint i den. Ingen problemer for henne å sove i denne vognen. Ellers er det trinnløs regulering av ryggen, så man har en rekke valgmuligheter.
Kalesjen er stor og skjermer godt for solen. Vognen er derimot noe åpen, men jeg har valgt å henge en barnevognsgardin fra Addstroller på kalesjen, til bruk ved sterk sol eller mye vind, regn etc.
Trille Jogger med Addstroller barnevognsgardin
 Håndbrems og bånd til å ha rundt håndleddet er selvfølgelig også med på denne vognen.
 Er du på jakt etter en lett og smidig joggevogn, vil jeg helt klart anbefale denne.
Trille Jogger med Addstroller seat-insert lilla blomster

Du finner vognen HER

6 kommentarer:

Ranveig sa...

For ein informativ blogg! Slik burde alle butikkar gjort!

Eg er veldig interessert i å vite innvendige mål på denne joggevogna, altså lengde på ryggen, setet og kor langt det er frå setet til fotbrettet. Må nesten vite om den er stor nok til jenta vår før vi vurderer å skaffe oss ei slik..

Vognverden sa...

Hei Ranveig!

Beklager sent svar!

Nå har vi fått målt joggevognen, og ryggen er 49 cm, setet er 27 cm, og 34 cm bredt. Fra setet til fotbrettet er det 24 cm.

Takk for koselige ord!

Ha en flott kveld!

Anonym sa...

Hva er maxvekta for en slik vogn? Har en lang to åring med astma så regner med vognen blir brukt til 4 års alder om nødvendig.. :-)

Vognverden sa...

Hei!

Trille Jogger har en maksvekt på 15 kg.

Ønsker du imidlertid en vogn med lang rygg og som tåler en vekt på 20 kg (kan brukes frem til 5 års alder) bør du ta en nærmere titt på Bumbleride Indie.

Vi har et par stykker igjen til introduksjonspris 3999,-

Anonym sa...

Vogna høres helt super ut!
Hvor langt bak går ryggen, kan den legges flatt?

Vognverden sa...

Hei

Ryggen kan ikke legges helt flatt, men har en veldig god liggestilling (beregnet var 6 mnd alder) Se bilde høyere opp i innlegget.

Ønsker du evt. flere bilder av liggestilling, er det bare å ta kontakt pr mail bestilling@vognverden.no, så skal jeg få tatt et nytt bilde.