søndag 14. oktober 2012

Vi trenger deres hjelp!

Som nevnt i forrige innlegg har vi funnet utrolig mange stilige triller fra Cosatto, men vi må innrømme at det er litt vanskelig å velge denne gangen... Vi har allerede funnet et par favoritter, men setter veldig stor pris på en tilbakemelding fra dere hvilken av disse trillene dere liker best. Og viktigst av alt, er dette en trille dere kunne kjøpt selv? Eller blir det for mye farger/mønster etc?

Alle som legger inn en kommentar under dette innlegget, er med i trekningen av en valgfri Cozyosko fleecepose/multifunksjonspose (verdi 699,-)

Triller:

1) Cosatto YO! Mint Humbug


2) Cosatto YO! Black Jack


3) Cosatto YO! Fruit Salad


4) Cosatto YO! Go Lightly (limited edition)


Tvilling-/søskentriller:

5) Cosatto You2 Owl + Pussycat


6) Cosatto You2 Twin Little Tweeters


7) Cosatto You2 Twin Go Lightly

 
8) Cosatto You2 Twin Big Sis Little Sis & Big Bro Little Bro





9) Cosatto You2 Twin Hello Dolly


På forhånd, tusen takk for hjelpen!

33 kommentarer:

Anonym sa...

Den med lillebror og storebror var morsom, men for mitt vedkommende blir det for rotete mønster. Jeg likte godt nummer 1 og 2.

Anita

Anonym sa...

Jeg likte veldig godt den grå og den rosa. Kunne til nød kjøpt den svarte og røde. De andre ble litt too Munch for min smak.
AnnCathrin

Anonym sa...

Skulle eg kjøpt ei av Cosatto trillene måtte det blitt Cosatto YO! Go lightly limited edition. Synes den var kjempesøt med sløyfedetaljen, også er eg svak for svart og kvitt. Med det svarte understellet var nok den mest estetisk fin også. Eg likte nummer 6 og, emn utenom det vart det enten litt for mykje/rotete design for min del. Om eg kunne kjøpt den er vanskelig å sei, måtte vist meir om trillekomfort, komfort for barnet, liggestilling, solskjerming, korleis den er sammenlagt osv. Ut i fra bildene er det nok mange triller eg ville foretrukket framfor dissa.

Marita M T

SiriBK sa...

Hei! Skulle jeg ha valgt i dag ville det ha vært nr 3 eller nr 6. Nå som jeg vet at jeg har jente ville jeg ha valgt det. Skulle jeg ha kjøpt før fødsel ville jeg ha kjøpt nr 2.

Elin Jensen Tveit sa...

Jeg ville helt klart kjøpt nr.2 black jack! Stilig vogn med rene farger og mønster. De andre vognene var alt for rotete og bråkete for min smak! Jeg vil helst ha litt nøytrale farger og enkelt mønster på vogna og så heller putte oppi ett rosa teppe.

kjersti dolve sa...

nr 2 ville jeg kjøpt.. synes mange av de andre ble litt for mye farger/mønster.. kan heller friske opp med en fin vognpose :)

Ingvill sa...

Her var det mange morsomme farger og mønstre! Jeg synes helt klart at en liten trille tåler litt spreke farger :)
Hadde helt klart valgt fruit salad om jeg hadde hatt jente. Ellers er nr 1 og 2 en trille jeg gjerne hadde kjøpt. Likte forøvrig også hjulene på dem, ser ut til å være gode å trille.

Anja Høsøien sa...

Så mye morsomme farger mønster:) ville valgt nr 2) Cosatto YO! Black Jack:-)

Anonym sa...

Jeg er enig med Ingvill at en reisetrille er kul med farger. Likte alle de single reisetrillene og særlig den rosa:)

Cecilie

Linn-Therese sa...

Hei!! Jeg synes alle fra nr 4 var kul!!! Fint med litt farger og mønstre! Vi er jo så trauste ellers i fargevalget her i Norge! Alt er jo grått eller svart for tiden!!

Sandra sa...

MIne favoritter er 1,2 og 3. Om jeg kunne kjøpt disse trillene kommer helt an på prisen...

Ragnhild sa...

Jeg likte best nr 2. Hva er prisen på denne?

Anonym sa...

jeg likte best vogn nr 1,2 og 5, og dette er vogner jeg nok hadde vurdert om prisen er god, og den har de egenskapene jeg er på jakt etter :)

janne lise g.

Marianne sa...

å så mange fine :) hadde jeg hatt to litt tettere ville jeg sakt noen av de med lillesøster/storebror. Men til mitt bruk syns jeg 1 og 2 var finset:)

Linn H. sa...

Skulle gjerne trillet prinsen min i den grønne trillen, nummer 1. Sprek farge:)

Eline sa...

Hei. Jeg likte best nummer 1 og 2, fordi jeg personlig liker best å ha nøytral vogn og mer fargerike tepper/poser.
Vi kunne i grunnen tenke oss en dobbel trille til våre små, men jeg synes dobbeltrillene dere hadde valgt var litt for "flashete". Hvor brede blir sånne dobbeltriller egentlig? Dersom fargen hadde vært mer diskret er dette noe jeg hadde vurdert å handle inn...
Ha en riktig fin dag videre. Mvh Eline

Anonym sa...

Hei. Jeg likte best trille nr 3:)
Agnete

Casper sa...

Likte 1) Cosatto YO! Mint Humbug fargen veldig godt :)

mari sa...

Jeg liker nr 1 godt! Mari

Ronja E. sa...

Jeg likte faktisk flere av trillene! Det er tøft med litt farger, og den som sitter i vognen syns nok det er artig med litt farger å se på enn bare ren sort. For all del, ren sort er pent det og :) Av trillene kunne jeg kjøpt både nr.1, nr.2 og nr.3, avhenging av kjønn. Av søskentrillene synes jeg nr.5 var sprek! Nr.6 var og veldig fin, den har en fin blanding av rene farger og litt mønster. Resten av trillene har litt for mye kræsj med farger og mønsterkombinasjoner for mitt øye. Dog, vognposen til trille nr.9 var artig, og hadde passet bra i en mer renfarget vogn (uten all mønsteret på innsiden av kalesjen).
For min del tenker jeg; fargerik vogn med enkel/ren pose, eller enkel/ren vogn med fargerik pose. En mellomting altså!
Trillene i seg selv ser veldig fine ut da. :-)
Uansett, det er absolutt en trille jeg kunne tenkt meg å ha.

-Ronja E.

Veronika.b.a sa...

Så mange fine triller! Skjønner at dere trenger hjelp til å velge. Jeg synes ikke det blir for mye av verken farger eller mønster. Trillen jeg likte best er Cosatto You2 Owl + Pussycat! Falt helt for pusekatten. Ja, dette er en vogn jeg kunne kjøpt!

Anonym sa...

Kjempe flotte triller synes jeg!
Liker godt farger, så det er ingen av de jeg ikke syntes "gikk an", men da jeg har både gutt og jente er det veldig greit å ha noe som går til begge:-) derfor heller jeg litt ekstra mot nr 2 og 5.
Har ellers sett ett design på nett med en pære som jeg syntes var veldig knas, og så likte jeg den grønne (som er lik nr 2).
Hva vil de koste og hvordan er de å kjøre? Pleier ikke å like paraplytriller så godt fordi hjulene har en tendens til å gå i alle retninger synes jeg, men denne så litt mer stødig ut :-)
Lykke til med valget!
Hilsen Henriette Aa

Eirin sa...

Helt klart nr 2! Personlig liker jeg at vognene er stilrene:)

Jeanette sa...

Jeg likte veldig godt nr 1, 3 og 4. Nr 1 og 3 har knæsje farger som gjør seg på triller, og nr 4 gir litt følelsen av luksusmote. Kunne helt fint ha trillet lillemor i en av disse :)

Anonym sa...

Nummer 2 og til nød nummer 5. De andre var litt harry...
Janne W

Anonym sa...

Nr 4 og 7 var kanonkul!!! Jeg sier ikke neitakk til en sånn;=)Astrid

Sara H. sa...

Jeg likte søskentrillen. Finnes denne med storesøster og lillebror eller må barna være av samme kjønn?

Unknown sa...

Jeg likte veldig godt nr 4, men flotte di andre også :)
grokaas@gmail.com

Silje E. Arlund sa...

Jeg ville valgt Cosatto YO! Fruit Salad til datteren min. Cosatto You2 Twin Little Tweeters var nydelig for tvillingjenter :)

Dette er mitt lille hjørne! sa...

Jeg har brukt lang tid på å lete etter den nr. 6, så den håper jeg blir å få tak i!

Elizabeth sa...

Jeg syns nr 2 var finest:)

Anonym sa...

Nr 4 er stilfull og elegant. Luksusvogn:) Andrea;)

hilde gismervik sa...

synes nr 2 var fin, de andre ble litt "rotete"