onsdag 2. mai 2012

Imponert :)

Vi har nå hatt Bumbleride Indie i en uke, og jeg blir bare mer og mer imponert. Hvorfor har vi ikke fått øynene opp for denne vognen tidligere? Som jeg skrev i brukeromtalen, er den størrelsemessig en mellomting mellom en trille og de "vanlige" trehjulingene, men med finesser som overgår de fleste vogner jeg har testet.

På mandag var jeg og handlet mat med datteren min, og tenkte jeg skulle teste å ha varene i handlekurven under. Og der fikk jeg virkelig plass til mye:


Jeg fylte på, og resultatet ble faktisk 2 fulle bæreposer etterpå. Selv med masse varer i handlekurven gikk det ikke ut over vognens trillekomfort, og handlekurven begynte heller ikke å henge selv med x-antall kg i kurven (mulig jeg overbelastet handlekurven, men jeg måtte prøve ;)).


PS: Sjekket nå brukermanualen og handlekurven skal visst ikke belastes med mer enn 5 kg... Ja, ja, mulig jeg gikk litt over der. Men handlekurven er i hvertfall stoooor!

8 kommentarer:

Emma og mamma sa...

Vognen ser fantastisk ut! Har kjempelyst på en sånn som vogn nr 2 :) Men jeg lurer på om vognen fjærer, eller om det kun er lufthjulene som fungerer som fjæring? Er den stabil? vi har en simo duo vogn nå, og vil jo helst ikke bli skuffet over trillekomforten om jeg kjøper en trehjuling :)
Kan fronthjulet kun stå i en posisjon? Finnes det fottrekk til vogna som gjør den mer lun, slik at den kan brukes til å sove i på vinterstid?
Mange spørsmål, håper du tar deg tid til å svare :)

Vognverden sa...

Hei Emma og mamma!

Bumbleride Indie har god fjæring til å være en trehuling, men kan selvfølgelig ikke sammenliknes med fjæringen på en simo duo (men hvilke vogner kan vel det?). Indie føles veldig stabil og med helt riktig tyngdepunkt.

Fremhjulet kan enten være svingbart, eller låses fremover eller bakover (alt etter som hva man ønsker).

Bumbleride Indie er den luneste trehjulingen jeg noen gang har sett, men ønsker man det enda lunere har vi Stay-put weatherproof stormtrekk som passer perfekt på vognen: http://www.vognverden.no/default.asp?menu=375

Kommer til å ta bilder av Indie med stormtrekket og legge ut her på bloggen om noen dager.

Vi har dessverre ingen flere Indie vogner på lager nå, men det er fremdeles mulig å reservere en vogn i sendingen som kommer om 2-3 uker.

Bare ta kontakt på bestilling@vognverden.no hvis du ønsker svar på flere spørsmål eller ønsker å reservere en vogn.

Anonym sa...

Hvordan er fjæringene/ trillekomforten iforhold til mbuj?

Vognverden sa...

Hei Anonym!

Nå er det over 1 år siden jeg trillet Mountain Buggy Urban Jungle, så det er litt vanskelig å si noe bestemt. Men jeg kommer tilbake med en sammenlikning så fort jeg har disse to vognene ved siden av hverandre og kan sammenlikne.

Fjæringen på Bumbleride Indie er veldig god og trillekomforten upåklagelig, og akkurat nå føler jeg at denne helt klart er best... Men jeg er fremdeles helt frelst av Indie, så det er mulig jeg ikke er helt objektiv akkurat nå... Mountain Buggy er jo i en klasse for seg når det gjelder trillekomfort, så mulig den vinner på dette punktet.

Men som sagt, en sammenlikning kommer etterhvert.

Bente sa...

HAr hatt min Indie i noen dager nå og til nå oppfyller den all forventningene jeg hadde på forhånd. Vært å trilla på de fleste underlag og har til nå ingenting å utsette. Strålende fornøyd:)

Vognverden sa...

Hei Bente!

Tusen takk for koselig tilbakemelding, og hyggelig å høre at du er så fornøyd. Håper dere får mange koselige trilleturer fremover.

Anonym sa...

Er det håndbrems på den?

Vognverden sa...

Hei Anonym!

Nei, det er ikke håndbrems på Bumbleride vognene.