mandag 21. mai 2012

Bekkenløsning?

Og ja, dette innlegget skal også omhandle Bumbleride Indie... ;)

For første gang har jeg nå funnet en vogn som jeg kan ta ut og inn av bilen uten bekkensmerter! Tidligere er det bare små triller jeg enkelt har klart å ta ut av bilen, men Indie er jo ikke særlig mye tyngre enn en trille. I tillegg hjelper det veldig med den enkle sammenleggingen i ett grep, samt det praktiske bærehåndtaket. Når jeg tar ut vognen av bilen, kan jeg enkelt slå opp vognen i luften, uten å måtte bøye meg. Helt genialt!


I tillegg er babybagen utrolig lett å bære, så dette er en vogn jeg kommer til å anbefale til mødre med bekkenproblemer eller andre årsaker som gjør at man ikke kan/bør løfte tungt.


 Bumbleride; the ride of your life!

2 kommentarer:

Maria sa...

Hei! Vurderer denne vognen til mitt neste barn, men jeg finner få kommentarer på hvordan bagdelen er? Er den stor/liten, dyp/grunn? Kalasjen ser ikke så veldig lun ut for meg, ettersom den for meg virker ganske knapp.

Jeg har heller ikke sett noen bilder av baggen på vogna. Hvordan festes den? Med adapter, eller er det bare meninga man skal bruke den som en softbag i sportsdelen?

Hilsen Maria

Vognverden sa...

Hei Maria!

Selvom jeg svarte deg på mail i går, legger jeg ut svaret her også, slik at andre kan se det.

Bagen er 80 cm lang og 33 cm bred. Den monteres i samme fester som kalesjen. Man bare fjerner kalesjen og monterer bagen oppå sportsdelen. Skal få lagt ut bilde av dette her på bloggen en dag.

Kalesjen på bagen er overraskende stor og lun, sammnliknet med andre bager til trehjulinger. Det følger med stormtrekk og bagen er 23 cm dyp, slik at barnet ligger lunt og godt oppi bagen. Bagen er videre utrolig lett å bære med seg, og kan slåes helt sammen så den tar minimalt med plass. Jeg vil tror at Bumbleride Indie med bag er en av de minste bagvognene sammenlagt.