mandag 12. mars 2012

Nytt fôr på Trille Hippa med svingbare hjul

Vi er for øyeblikket helt tomme for Trille Hippa med svingbare hjul, men ny sending er ventet inn i april. Det er i hovedsak svarte vogner (utenom de som har forhåndsbestilt vogner) vi får denne gangen, og nytt nå er at de svarte vognene har hvitt fôr med sel. Svart luna (offwhite med måne/stjerner) som vi tidligere har solgt, har nå gått ut av produksjon.

Vi har ennå ikke sett det nye fôret med sel, men ut i fra bilder ser det veldig fint ut. Alltid gøy med nye farger og litt variasjon

5 kommentarer:

Hege sa...

Så fint!

Jeg kommer med enda et spørsmål, jeg: er det mulig å kjøpe Trille Hippa uten bag? Har en liten/stor kar nå som snart trenger sportsvogn, og jeg har helt forelsket meg i denne :)

Vognverden sa...

Hei Hege!

Det går dessverre ikke an å kjøpe kun sportsvognen. Trille Hippa med svingbare hjul leveres som en pakke med stor bag, mindre bærebag, sportsdel, 2 x stormtrekk og stelleveske.

Bagen er forøvrig hele 90 cm lang og med ryggstøtte, slik at den kan brukes utrolig lenge.

Ha en fortsatt fin dag!

Hege sa...

Tusen takk for svar :) Da må jeg tenke litt til!

Anonym sa...

Hei!

Er veldig nysgjerrig på denne vognen, hvordan er den på vinterføre?

Og, får man kjøpt bilstoladapter?

Takk for en flott blogg!

Vognverden sa...

Hei!

Jeg har dessverre ingen personlig erfaring med Hippa på vinterføre, men i følge kunder er det ikke noe problem å komme frem på vinterstid.

Sammenliknet med andre vogner med svingbare hjul har jo Hippa enorme luftfylte hjul, som er en stor fordel i snø og ulent terreng.

Dessverre finnes det ikke bilstoladapter til denne vognen.