fredag 18. mars 2011

Den perfekte barnevognen! Trille Hippa med svingbare hjul?




ENDELIG! Ja, årets store nyhet fra danske Trille, er en stor og god bagvogn med svingbare forhjul og egen sportsdel! Dette er jo nesten for godt til å være sant, og det ser ut som denne vognen virkelig dekker alle behov... Er det mulig?

Vi i Vognverden elsker de store danske bagvognen, men vi legger jo ikke skjul på at de tar stor plass sammenlagt og at vi her i Norge syns det er litt rart med bagvogn frem til 3 års alder. Men nå har plutselig Trille løst dette for oss, og jeg tror de er på god vei mot den "perfekte" vogn. For en krysning mellom stor bagvogn og en "moderne" vogn med sportsdel og svingbare forhjul, kan jo ikke kalles noe annet enn genial. 





Hva er så den "perfekte" vogn? Jeg har i hvertfall en liste med kriterier (som selvfølgelig blir lenger for hver ny vogn jeg prøver...), og det skremmende er at Trille Hippa med svingbare hjul oppfyller alle ønskene mine. Derfor sitter jeg her nå lettere sjokkert, og er så begeistret for en vogn jeg ennå ikke har sett eller trillet. Men denne MÅ jo bare være perfekt!




Her er grunnen til at jeg er i ekstase over Trille Hippa med svingbare hjul:

- Stor bag med liggelengde på hele 90 cm
- Mindre bærebag, 80 cm, til bruk de første mnd (brukes oppi den store bagen)
- Ryggstøtte i bagen når babyen vil opp og se (men man syns det er fortidlig å gå over til sportsdelen)
- Sportsdel, med liggelengde på hele 95 cm (blant de lengste på markedet)
- Begge bagene kan klappes helt sammen og tar liten plass
- Understellet klappes sammen og tar liten plass
- Lufthjul både foran og bak, gir bedre trillekomfort
- Stor og god kalesje, med ventilasjon
- Sportsdel med stormtrekk/fotpose
- Ryggen i sportsdelen kan stilles i 3 posisjoner
- Vannrett liggestilling i sportsdelen
- Sportsdel vendt mot den som triller
- Stelleveske medfølger

Hva tror dere? Vi blir veldig glade for tilbakemeldinger på dette:)

Utsalgsprisen vil ligge på rundt 5900,-

7 kommentarer:

Anonym sa...

Dette MÅ være drømmevogna, helt klart. Mistenkelig lik Teutonia Monsun S men det er helt greit, så lenge den i tillegg kommer som duo. Helt klart en vogn jeg hadde vurdert seriøt, hvis man skulle få en liten en til ;-)

Anonym sa...

Vi ønsker mål av vogna sammenslått, vekt og bilde av vogna med sportsvogndelen.... You fix?

Line (vognverden.no) sa...

Hei Anonym!

Ja, enig at den minner om Teutonia Monsun S (som jeg dessverre tror er gått ut av produksjon), men det største plusset med Trille Hippa er jo at den leveres med sportsdel.

Jeg har etterspurt bilder fra leverandøren i Danmark, og håper å ha bilder av sportsdelen innen få dager. Vil selvfølgelig legge de ut på bloggen så fort vi får de.

Ang vekt og mål, vet vi dette så langt:

Styrehøyde: 85-112 cm
Sammenlagt mål, understell: 90x64x40 cm
Vekt understell: 8,5 kg
Vekt bag: 7,0 kg

Ha en fortsatt fin lørdagskveld!

Anonym sa...

Har faktisk vært i Danmark og tittet på denne vognen. Er perfekt. Har bestemt meg for denne vognen til neste barn. Da jeg var og så på denne vognen hadde de bare hvitt for. Håper på at de skal få de dyreforene med aper, mus og sjiraffer.

Line (vognverden.no) sa...

Hei Anonym!

Er vognen virkelig så perfekt som den høres ut som? Gøy å høre om noen som har sett den irl. Vi venter spent på vognen, men leverandøren er helt tom for øyeblikket. Nye vogner er ventet inn i slutten av april, så vi får bare være tålmodige.

Ang. innvendig stoff, finnes den nå i:
- brun med giraff
- hvit skai med sel
- sort med sebra
- i tillegg finnes svart med ensfarget for.

Anonym sa...

Fatastisk, dette høres ut som vognen jeg har lett etter (i snart fire år...!) hm... Hvor kan man kjøpe denne?

Vognverden sa...

Hei

Ja vi tror også at dette er den perfekte vogn:)
Den kan bestilles hos oss. Vår bestillingsmail er bestilling@vognverden.no