tirsdag 22. mars 2016

Personlig favoritt!

I begynnelsen av februar var vi på messe i København, CIFF Kids, for å besøke eksisterende leverandører samt se etter nye spennende merker/produkter. Og det var her vi fant det danske merket Cam Cam, som jeg falt hodestups for allerede før vi kom oss ordentlig inn på standen ;)


Cam Cam er virkelig et merke etter min smak, og jeg kunne rett og slett tatt med meg hele sortimentet hjem... Aldri tidligere har jeg funnet et merke som appellerer til meg på denne måten, så det var ingen lett oppgave å skulle begrense seg ved første innkjøp. Heldigvis var det en rekke av produktene som ikke har kommet på markedet ennå, slik at det ble litt enklere å velge blant alle de flotte produktene.

Første sending fra Cam Cam kom til Vognverden for en uke siden, og vi venter påfyll rett over påsken. Det viste seg nemlig at det ikke bare er jeg som har falt for disse produktene. For etter å ha postet et bilde av den grå stellevesken på instagram, fikk vi inn 4 reservasjoner i løpet av et par timer og over halve sendingen var forhåndsbestilt allerede før første sending ankom lageret vårt. Kanskje ikke så rart når de har laget denne fantastiske stellevesken med matchende weekendbag:


Siden jeg ikke har behov for stelleveske, men rett og slett bare MÅTTE ha denne flotte vesken, er den nå forvandlet fra stelleveske til jobbveske. Her har jeg god plass til macen, bøker, kataloger, papirer +++ Jeg er superfornøyd med både størrelsen og designet. Og ikke minst prisen... Denne herligheten koster kun 599,-


Og nå som vi er på påskeferie er det veldig greit med en litt større bag i tillegg. Vi har allerede rukket å ha med oss weekendbagen i slalåmbakken, i bursdagselskap og på hyttetur. Denne vesken/bagen rommer enormt mye, og jeg blir bare mer og mer glad i den. Prisen på denne er 799,-


Dette er bare 2 av produktene fra Cam Cam, og jeg lover at jeg skal skrive mer om de andre produktene en annen dag. Men så langt er det helt klart disse 2 produktene som har solgt best, sammen med den skjønne ballonglampen.

Håper alle har en flott påske!

Ingen kommentarer: