torsdag 21. august 2014

Bumbleride Indie 4

Nå nærmer det seg lansering av Bumbleride Indie 4 og vi håper å ha den på lager i løpet av 1-2 uker. Indie 4 kommer i fargene Fog Grey, Lotus Blue og Jet Black, og alle 3 fargene ligger nå ute i nettbutikken.


Indie 4 er ganske lik "broren" Indie og har mange av de samme finessene og egenskapene som vi er så fornøyd med. Kan nevne f eks lang liggelengde, stor handlekurv, justerbar fotstøtte, stor kalesje samt tar liten plass sammenlagt.

Hovedforskjellen mellom disse to vognene er at Indie 4 har 2 svingbare hjul foran, tåler en vekt på hele 25 kg + leveres komplett med babybag. På Indie 4 bruker man samme kalesje på sportsdelen som på babybagen, slik at babybagen er blitt enda lunere.

I tillegg har Indie 4 en mekanisme som gjør at den blir stående oppreist i sammenlagt posisjon, noe som er meget praktisk når man har den stående f eks i gangen hjemme eller er på reise.

Indie 4 leveres med babybag, koppholder, frontbøyle og håndleddsrem:










Vi gleder oss stort til å få denne modellen på lager, og kommer med utfyllende brukeromtale så fort den er tatt i bruk :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei!

Jeg venter mitt første barn, og har allerede brukt timesvis på nett for å finne riktig vogn. Har fått et godt inntrykk av bumbleride indie 4, men savner mer stoff å lese om den. Da særlig knyttet til bruken de første månedene, sltå i forhold til bagdelen. Jeg vurderer også sterkt mountain buggy terrain, men er usikker på hvilken av disse to jeg skal velge. Kan du skrive litt om fordeler/ulemper ved dem, veie dem opp mot hverandre liksom? :)

Siden jeg skal ha en januarbaby, og bor i Norges kaldere strøk, er det viktig for meg at jeg kan pakke babyen godt inn og også la den ligge ute og sove. Hvordan er det i forhold til bumbleriden?

Og til slutt, hva er fordelene/ulempene med å ha 4 hjul istedetfor 3, altså to foran som det er på den nye modellen av vogna? Trodde egentlig at 3 stk var bedre for å gå på tur i ulendt terreng osv. Hvordan er denne nye vogna til å gå på tur med i skog osv?

Er forresten helt supert med disse innleggene du/dere skriver, hjelper meg mye i vogn-jungelen! :)