mandag 4. mai 2015

Vognomtaler fra kunder

Vi får stadig vekk små tilbakemeldinger fra kunder på instagram og facebook, så tenkte å samle en del av de her, slik at det blir enklere å finne frem til riktig vogn/reisetrille. Vi oppdaterer dette innlegget etter hvert som vi får flere tilbakemeldinger.


1) Bumbleride Flite:



"Fantastisk vogn - og skal man på fly kan man trille helt til fly-gaten"

" Og overlegen comfort! Brostein = ingen hindring!"

"Anbefaler denne, vi har brukt den med vinterpose i også, funker fint!"

"Fantastisk trillekomfort på denne, aldri vært borti bedre fjæret trille"

"Vognen har vært med til både Frankrike, Bermuda og USA og er jo så deeeeilig å kunne trille den helt til gaten!! Og så står den som regel å venter på oss når vi lander rett utenfor flydøren"

"Vogna var med hele 17 mai, å jeg er veldig fornøyd med den! Kommer greit frem over alt siden den ikke er så stor. Bor i Arendal hvor det er mye brosten i byne, og vogna er overraskende god å trille der å!:) Til og med mannen (som alltid finner minussider med vogner) var veldig fornøyd;) Brukte den også til soving, hun sov greit i den å:) Så denne anbefales virkelig som ekstravogn!;)"


2) Bumbleride Indie:



"Super vogn! Og nydelige farger. Her i huset har far gitt beskjed at jeg kan kjøpe så mange vogner jeg vil bare det er en Bumbleride. Men nå må jeg først utvide skal jeg få plass til flere vogner"

"Anbefaler Bumbleride! Fantastisk vogn :)"

"Verdens beste sportsvogn, og jeg har testet en del :)"

"Æ vurderte Urban Jungle, men fant ut at denna tok mindre plass. Angre ikke et sekund, første vogna vi har som blir tatt vare på til neste unge og ikke solgt"

"Tipp topp vogn!"

"Åh den er helt fantastisk. Kunne hatt en i hver farge!"

"Beste vognen! Trodde overgangen fra Emmaljunga til no annet ville merkes godt, men er like godt fornøyd med Bumbleride som jeg var med den svindyre Emmaljunga vogna!"

"Nydelig vogn. Anbefales!"


3) Crescent Compact 360 XT Air:



"Etter en første trilletur på både asfalt, sand, grus og gress føler jeg meg overbevist om at dette er en god, stabil og pålitelig vogn. Mini har kjempegod plass, både med og uten vognpose, og det er flere ulike sittestillinger man kan velge mellom, i tillegg til en god liggestilling. Det eneste minuset er at det ikke er inkludert myggnetting og regntrekk"


4) ABC Design Cobra 2015:



"Anbefales! Vi har testet vår på flere ulike underlag, superfornøyd :)"


4) Bumbleride Indie Twin:



"Vakkervogna! Så fin og så god!"

"Så lett å trille, at det nesten bare er å blåse på den! :)"

"Fantastisk vogn, me fantastisk farga!"


- Takk til alle flotte kunder som har sendt oss tilbakemeldinger.
Vi setter utrolig pris på slike kommentarer:)


Ingen kommentarer: