tirsdag 13. mai 2014

Brukeromtale Cozyosko fleecepose

Malin Synnøve har vært testperson for Vognverden og testet Cozyosko fleeepose. Her kan dere lese hva hun syns om fleeceposen:

Jeg var så heldig å få være testperson for Vognverden sin Cozyosko fleecepose.

Mitt førsteinntrykk var at posen så utrolig bra ut! Herlig fasong og søtt mønster. Posen er virkelig myk, behagelig og god. At jeg ikke har tenkt på fleecepose før jeg så denne, skjønner jeg ikke. Den er virkelig et must på vår/høst tiden.

Den er lun og god når vinterposen blir for varm.

Den er lett og holde ren, og så er det morsomt at man kan bytte mellom farger ved og «vrenge» posen. Vi har brukt posen i all slags vær, og datteren vår er alltid like god og varm. Posen er også lett, og tar liten plass, noe som gjør den lett å ha med. Jeg har brukt posen i vår Emmaljunga barnehagevogn og vår TFK joggster twist, og den passet begge to like godt. Denne vil jeg anbefale på det sterkeste!


Takk for flott omtale, Matin Synnøve:)

Ingen kommentarer: