torsdag 1. november 2012

Det ble visst en ny vogn i dag;)

Her er det bursdag og julaften på en gang, for aldri tidligere har vi fått inn så mange spennende vogner i samme sending. En del av vognene så vi jo på messen i Köln, men det var flere positive overraskelser i denne sendingen. Og det var særlig en vogn jeg falt pladask for, og det var Chipolino Lumina i en nydelig grå og lyserosa farge. En utrolig delikat og stilig vogn med svart understell.


Det var forøvrig ikke bare jeg som falt pladask for denne vognen, og da 2 åringen min kom på lageret og sa "min vogn, min vogn", var mor lett å overtale... hehe... Så nå har vi visst fått en ny vogn i hus:)

Her kommer et lite bilderas av Chipolino Lumina i grå/rosa:










Denne vognen har utrolig mange flotte finesser, som jeg skal skrive om senere. Men det mest positive er vel at den kan legges sammen i en del, samt den geniale bagen/sportsdelen som enkelt forvandles i et par håndvendinger.

Du finner vognen HER

Ingen kommentarer: