tirsdag 11. oktober 2011

Ny gråfarge fra Stay-put, og en liten konkurranse :)

Som nevnt tidligere, har Stay-put denne gangen brukt en annen gråfarge på fleeceposen og det doble stormtrekket. Vi ble ganske overrasket da vi pakket de opp inne på lageret, for der inne så fargen mørkebrun ut. Snakket så med leverandøren, som kunne fortelle oss at denne fargen oppfører seg helt annerledes ute i dagslys. Og det er helt riktig, men fargen er fremdeles mye mørkere enn det vi er vant med fra tidligere.
Stay-put weatherproof twin med grå fleece
Den "nye" Stay-put fleecepose grå m/stjerner
Den "gamle" Stay-put fleecepose grå m/stjerner
Hva syns dere? Hvilken farge liker dere best?

Leverandøren har nå gitt oss mulighet til å bestemme hvilken gråfarge vi ønsker i fremtiden, og da setter vi stor pris på tilbakemeldinger fra dere. Til opplysning finnes det også en tredje gråfarge fra Stay-put (den lysegrå som brukes på weatherproof trekkene), men denne komme til å forbli den samme.

Alle som legger inn en kommentar under dette innlegget før 20. oktober 2011, er med i trekningen av et flott fleecetrekk fra Stay-put.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg likte best det nederste bildet.

-Stine

Anonym sa...

Jeg likte best det gamle(med lysgrå farge :)
Kristine

Elizabeth sa...

Syns den nye fargen var stilig. Den passet bra på fleeceposen.

Kristin W sa...

Jeg liker den gamle gråfargen best :) Men uansett så er disse posene kjempefine og varme!

Lene sa...

Jeg likte best den nye fargen. Tror den gjør seg til vogner i flere forskjellige farger.

Anonym sa...

Jeg liker den nye fargen best. Ut i fra bildene ser den ut til å være "sprekere" enn den gamle.

Anonym sa...

Jeg liker den nye fargen best. Ut i fra bildene ser den ut til å være "sprekere" enn den gamle.
-Katrine-

S sa...

Hei!
Jeg liker best den nye fargen, kjempe fine poser!!

Sigrid :)

Anonym sa...

Den lyse gråfarven er penest synes jeg! Den mørkegrå kan fort se litt skittengrå ut;)
Mvh. Silja

Anonym sa...

Jeg likte den gamle fargen best.

-Lavinia

cissemosse sa...

Jeg er glad i varme farger, og den nye grå ser varmere ut. Likte den best, jeg!

Cecilie A. sa...

Vakker kontrast på den siste vognposen. Jeg stemmer for denne

Anita sa...

Helt klart den gamle gråfargen, mye finere den.

Anita (Drammen)

Marianne sa...

Jeg likte best den gamle fargen:) ellers en nydelig pose :D