søndag 27. februar 2011

Babybagen til Easywalker Plus



Som nevnt tidligere i min omtale av Easywalker Qtro er jeg utrolig imponert over babybagen. Den er veldig lun og god, og min lille prinsesse har ligget godt og varmt nedi bagen i vinter. Og det mest positive er jo størrelsen på bagen, både når det gjelder lengde, bredde og ikke minst dybden. Jeg hadde tidligere Mountain Buggy, og bagen på denne vognen er jo minimal i forhold til Easywalker sin. Jeg lovte å skrive et innlegg når prinsessen min har vokst ut av bagen, sånn at dere får en pekepinn på hvor lenge man kan bruke bagdelen, men det ser visst ut som det blir en god stund til det innlegget kommer... 

Men her er i hvertfall dagens status: min prinsesse er nå 7 mnd gammel, veier 8 kg og er 70 cm lang, og hun har fremdeles god plass i bagen selv med vinterpose og tykke klær. Så da vet dere det! Hun kan med andre ord bruke bagen i flere måneder til, men jeg er bare litt usikker på om hun er helt enig med mor akkurat der... 

Ingen kommentarer: