tirsdag 14. desember 2010

Brukeromtaler skrevet av Sigrid

Stay-put stormtrekk
Kjøpte dette stormtrekket til min TFK vogn da babyen min sluttet å ligge i bag, det angrer jeg ikke på! Har brukt det utrolig masse. Passer perfekt når vinterposen er blir for varm. Den er vannfast og med fleece på innsiden er den god og varm. Det er også en lomme til føttene til babyen. Om vinteren har jeg faktisk brukt den oppå vinterposen. Både venninner og svigerinner har kjøpt trekket etter min anbefaling, det supre er nemlig at den passer de fleste vogner!
 
Cozyosko seat-insert, blått/jeans
Dette er et blikkfang og et smart produkt, den kan brukes på begge sider avhengig av temperaturen ute. Fleecen varmer godt om vinteren og om sommeren kan man snu om å bruke jeans siden. De fine figurene på produktet gjør at det blir morsomt for barnet å sitte i vognen. Kjempe flott produkt!  
 
Baby peace, hvit med grått embrace
Dette er en kul solbeskytter! Veldig fin å bruke både sommer og vinter på babybagen når det er sol ute. Den beskytter mot UVA og UVB stråling. Den gjør det lunt og godt for babyen fordi den også beskytter mot støy og sterkt lys. Baby peace er enkel i bruk, med plastringer festes den til bagen og justeres fram og tilbake akkurat etter dine ønsker!
 
Rayshade solkalesje
Denne kalesjen er genial å bruke når det er sol ute. Man kan regulere den akkuart som man vil, står solen lavt på himmelen kan man dra kalesjen helt ned. Den beskytter barnet ditt for UVA og UVB stråling. Dette er et produkt jeg har vært helt avhengig av spesielt om sommeren. Rayshade solkalesje er også enkelt å ha med seg i veska etc fordi den blir kjempe liten sammenslått.
 
Barnevognringer
Dette er noen veldig kjekke ringer som man kan feste ulike gjenstander på vognen med. Veldig fin å bruke til leker og andre ting som babyen kan ligge å se på når hun ligger i vognen.
 
Addstroller reflekstape
En kjempe flott reflekstape på 0,5 m. Den kan klippes til og festes hvor du vil på vognen. Dette er et produkt som gjør det sikrere å gå ute når det er mørkt. Nå på vinteren er det mørkt både morgen og kveld, så jeg er veldig glad for å ha fått på flere reflekser på vognen!
 
Seks billetter i konkurransen går til Sigrid


Ingen kommentarer: