fredag 17. februar 2012

Vil du teste en vognpose for oss?

Vi søker etter noen som kunne tenke seg å teste en av de nye vann- og vindtette vognposene fra Stay-put. Det er alltid gøy med flere ulike brukererfaringer, og vi ønsker derfor å gi bort en vognpose i bytte mot en kort brukeromtale. Noen som er interessert?



Det eneste du må gjøre er å skrive en kommentar under dette innlegget, som innholder barnets alder + hvilken farge du kunne tenke deg.

Vinneren blir trukket og annonsert her på bloggen 15. mars :)

51 kommentarer:

Anonym sa...

Gjerne :)! Jeg har en tulle på 8 måneder som gjerne vil prøve den rosa posen. - Veronika :)

Ane sa...

Vi trenger ny pose når jenta vår skal sitte i sportsvognen om et par mnd. Hun er 3 mnd. Jeg likte best posen med grå fleece. Krysser fingrene

CD30 sa...

Som jeg skrev på Fb, mer enn gjerne! <3 Har ei jente på 20mnd. Vi triller mye og har veldig bruk for. Hadde vært kjempe gøy å få muligheten!!! :)

Line sa...

Det vil jeg gjerne. Min gutt er 3 år, men vi bruker fortsatt vogn daglig.

Line

FruT sa...

Jente 18 mnd. rosa er fint :)

Anonym sa...

gjerne det,har ei snuppe på 8mnd:)
kan gjerne tenke meg en rosa:)
silje

Anonym sa...

Veldig gjerne:) Jeg har en jente på 16mnd, og vi triller masse! Synes at den rosa ser kjempefin ut:)
Silje Halvorsen

Malin Ulvang sa...

Jaaaa! Har ei jente på snart 6 mnd som elsker å ligge i vogn. Så her trilles det flere timer daglig, posen vil derfor bli vurdert nøye!Grå hadde vært fint til den rosa vogna vår :) KRYSSER 20 tær og 20 fingre for at det blir oss !

Katrine sa...

Vil veldig gjerne teste pose! Har en gutt på ett år som elsker å være ute. Og fortsetter vinteren her oppe i nord slik som den har begynnt så kan eventuelt bli testet i mange forskjellige temperaturer. Tror nok den grå posen ville passe best til vognene våre.

Anja H.S sa...

Gjerne:-)
Har en gutt på snart 2 år:-) og ønsker den i blå:-) hadde blitt kjempe glad:-)

Anonym sa...

Ja takk svært gjerne! Æ treng en til trilla til lillemannen våres. Hadde jo vært fint å få testa den her i Nord også. Her e det no både regn, solskinn og sne på en gang til tider ;p

- Camilla

silje sundstrøm sa...

åhh det hadde vært supert. vil gjerne prøve en rosa for lille snuppa mi som er 1 år gammel :)*krysser fingrene*

Anonym sa...

Vil veldig gjerne teste vogntoget for dere og holder en knapp på den grå posen:-) har ei jente på 14 måneder og en til på veg, så den skal få kjørt seg;-)
Hilsen Henriette Aa

Hverdagen med og uten autisme sa...

Ja jeg vil veldig gjerne teste en sånn pose til min gutt på 2 mnd. Den blå eller grå hadde vært perfekt;)

lenebv sa...

Jeg vil veldig gjerne prøve. Har en gutt på 2 mnd. Bor i Haugesund og går mye turer. Og her er det mye vind og vann! ;-) Likte den grå best.

Janne sa...

Gjerne! Har ei jente på 2 år og 4 mnd, og vi er mye ute ruskeværet på sunnmøre. vi har en brio race, som ikke beskytter så mye for været, så en vanntett pose hadde vært supert ! tror den grå hadde blitt finest :)

tonjegf sa...

Ja veldig gjerne!! Har en jente på seks dager, og gleder
meg til mange trilleturer fremover. Rosa er supert til lillesøster, men det er egenglig det samme:)
Mvh Tonje

Maren sa...

Jeg vil gjerne prøve denne posen. Har to døtre på 2 år og 3 mnd, og tre vogner å teste posen i. Ønsker å prøve den grå posen :-)

Cecilie sa...

Gutt på 14 mnd, ønsker å teste den lyseblå.

Anonym sa...

Ja takk! Jeg skriver gjerne en brukererfaring på den grå posen. Vi har en gutt på 4 mnd.

- Marita W.

Anonym sa...

Ja, det vil vi. Jenta vår på 7 mnd trenger ny vårpose, så dette er midt i blinken. Rosa eller grå:)
ann-britt

Marthe sa...

Hei. Jeg og snuppa kunne gjerne tenkt oss å testet ut den rosa til våre daglige trilleturer :)

Anonym sa...

Hei! Tenk så stas dette hadde vært da gitt! Lillemor på et år og mor&far tester gjerne den grå! Ha en finfin dag videre. Mvh Eline

Jeanette sa...

Jaaa! Jeg og sønnen min på 17 mnd tester gjerne en grå pose:) Gutten min sover kun i vogn og vi går til og fra barnehagen hver dag, så jeg har vært på en utkikk etter en pose som passer når våren setter inn med vind og regn. Denne posen virker jo helt ypperlig, varm, vann- og vindtett som den er:)

Linn-Therese sa...

Jaaaa!!! Jenta mi blir 6 mnd og vi ønsker å prøve den rosa:)))

cissemosse sa...

Dette vil vi gjerne prøve!!! Har enda til gode å finne en god løsning til lillemors (1år!) MacLaren trille. Den er i grå og rosa, så fargevalg kan jo være opp til dere!

Anne-Sofie sa...

Vi vil gjerne teste en Stay-put vognpose i blå. Triller lange turer hver dag med sønnen vår på 10 mnd. Likte både den grå og den lyseblå :)

Dette er mitt lille hjørne! sa...

oJAAAAA!!!!!

Jente på 15 mnd, rosa er selvsagt populært ;) Har også en jente på 3, så denne kan vi teste på flere barn :)

Anonym sa...

Vi vil gjerne prøve den fine posen;) Har en jente på 21 mnd og ei lita på vei;) Så kan teste den på 2stk;)Rosa var fin;) June

margrethe sa...

GJERNE!!
Skal trille på en helt nyfødt gutt om litt,så pose trengs!!
Ønsker da gjerne i blå :))

Anka sa...

Jeg tester gjerne en vognpose for der. Får snart en liten baby, kjønn vites ikke så grått er fint.

Lena Kalsås sa...

Hei,

Vil veldig gjerne bli med. Får en liten pike i mars.. Å har lilla vogn. Så fargen kan være brun, lilla, turkis, rosa, alt som passer til lilla:0)

lena_lime@hotmail.com

ogreid82 sa...

Hei. Det vil vi gjerne, har en jente på 1 år. Vil gjerne ha posen i rosa:) Håper vi vinner. Hilsen Grethe. Epost: ogreid82@yahoo.no

Hege sa...

Det hadde vært morsomt å teste ut! Jeg har en gutt på fire måneder som synes den grå posen med stjerner var kjempefin! :)

Marit sa...

Ja, det vil vi. Likte best den lyserosa vognposen til min datter på 16 mnd. Jeg har også en liten en i magen som titter ut i sommer.

mailene sa...

Har en gutt som blir 8 mnd.
Mor skal trimme,Guttungen skal ha frisk luft så her er vi ute hver dag.

Vurderer å handle ny vår pose snart så hadde jo vært knall vist vi kunne prøvd ut en..

Mailene89@gmail.com

mailene sa...

Har en gutt som blir 8 mnd.
Mor skal trimme,Guttungen skal ha frisk luft så her er vi ute hver dag.

Vurderer å handle ny vår pose snart så hadde jo vært knall vist vi kunne prøvd ut en..

Mailene89@gmail.com

mailene sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
mailene sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
mailene sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Silje-Mari Olsen sa...

Jeg har nettopp kjøpt en MacLaren Techno XT. Var på utkikk etter seat insert og diverse annet utstyr til vognen, siden jeg nettopp har kjøpt den. Så jeg vil veldig gjerne være med å teste denne vognposen!! :)

Datteren min er 16 mnd og vil gjerne ha en rosa vognpose. Lover å komme med en god brukeromtale fra et vått Bergensvær! Triller veldig mye hver dag, så dette hadde vært midt i blinken for oss! :)

// Silje-Mari Olsen

Anonym sa...

Hadde vært utrolig gøy å få teste disse nye flotte posene :) har ei jente på 1 år, som stortrives i vognen sin, på både tur og til soving:) vi tenker at sort og grå passer best til vår vogn :) - Eirin og Emine

Annette sa...

Vil veldig gjerne teste en slik pose :) Har en jente på 1 1/2 år som ville blitt glad for rosa pose.

Anonym sa...

Vi vil gjerne prøve en slik blå pose! Har en gutt på snart 20 mnd :)

- Kamilla

Kathrine sa...

Har lest og lest om poser i en uke nå, og i en jungel av poser - er dette "løven"vi vil ha..
Vil veeldig gjerne prøve en rosa variant til sjefinnen på 10 mnd..!

Anonym sa...

Sønnen min på 14 mnd trenger ny vognpose så vi kryser fingrene. Bor på vestlandet med mye vind og regn. Likte best den blåe vognposen. Hilsen Susanne

Ellen sa...

Dette så ut som en deilig vognpose som kan være god året rundt. Jeg har ei lita tulle på 10 mnd som sitter godt i en Brio Go, men stormtrekket som hører til den vogna er ikke noe å skryte av da det festes med en løs reim med trykk knapper på. Klarte nemlig å miste den på første turen med det på..

Så en slik pose hadde virkelig vert perfekt til den vogna, fargen betyr ikke så mye. Men vi er glad i rosa og lilla.

Mvh Ellen og Mina.

baremeg_2@hotmail.com

nelly73 sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Her var det stor respons, men en må jo være heldig og jeg kunne godt tenkt meg å testet ut den rosa til jenta mi på 10 måneder. Vi bor på vestlandet og er mye ute på trilletur så den posen skulle fått testet de fleste væromslag :)

li-ny@online.no

Mvh Lise

Anonym sa...

ja, gjerne det! :)
trenger en snart siden våren er i anmars..
snuppa er 14 måneder og den lyserosa med prikker var nydelig..
elisabeth

Anonym sa...

Vi er på jakt etter en bra vårpose og tester gjerne denne! Vår jente på 7 mnd kjører sort Easywalker qtro og der skulle en grå pose bli veldig pent :)

Jennie.almen@gmail.com