fredag 29. april 2011

Vår- og sommerklar vogn!

Når solen skinner og det blir varmere i været, får i hvertfall jeg lyst til å friske opp vognen med lysere farger. Så i dag har Bugaboo Cameleon fått på seg "sommerklærne"

Bugaboo Cameleon med rosa kalesje fra Babyhood, stelleveske + myggnetting fra Trille/Trold&co
Stellevesken/shoppingbagen i brun/lime fikk jeg for et par dager siden, og så langt er jeg veldig fornøyd med den. Den er liten og nett, henger fint på vognen, samtidig som den rommer masse. Vesken i seg selv er veldig enkel og består av ett stort rom, men jeg syns den er veldig praktisk fordi man ser alt som er oppi når man åpner den. Veldig grei å åpne når den henger på styret, og når man skal inn et sted, er det bare å klipse den av og ta den over skulderen. Så er man på jakt etter en enkel og grei stelleveske/shoppingbag, ville jeg tatt en nærmer titt på denne. Den finnes også i brun/rosa og svart. Veskene finnes HER


Flere søte myggnettinger finner dere HER

Ingen kommentarer: