fredag 14. januar 2011

Ny Brukeromtale fra oss:)

Trille regntrekk
Denne gangen er det Trille regntrekket (retro) jeg har fått testet ut. Jeg syns at veldig mange av dagens vogner (har selv Mountain Buggy og Bugaboo) har altfor tette regntrekk. De originale regntrekkene som ofte følger med vognene, er av den tykke gjennomsiktige typen uten særlig luftgjennomstrømming, som begynner å dugge på innsiden nesten med en gang. Derfor sverger jeg til den gode "gamledagse" typen med åpning ved kalesjen. Ved bruk av disse regntrekkene har man full oversikt over barnet, og barnet får frisk luft selvom regnet øser ned. En annen positiv ting er jo at disse regntrekkene tar minimalt med plass, sammenliknet med de store stive regntrekkene (regntrekket mitt til Bugaboo tar f eks over halvparten av plassen i handlekurven). Regntrekkene fra Trille kommer dessuten i en praktisk oppbevaringspose som kan festes på vognen, samt at det stilige mønsteret lyser opp en ellers så trist regnværsdag. Jeg må heller ikke glemme å nevne at regntrekkene fra Trille puster, slik at de ikke blir klamme og ekle på innsiden, slik mange tilsvarende regntrekk ofte blir. Og sist men ikke minst, regntrekket holder tett og vogn/barn forblir tørre! 



4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg skjønner ikke helt hvordan du har fått testet regntrekket når det ikke har regnet på flere måneder??? Mistenker en smule inhabilitet her....

Vognverden sa...

Hehe skjønner det:) Regntrekket er testet av Line siden August:)

Marthine sa...

Hvor får jeg kjøpt det trekket fra Trille? Jeg har bugaboo donkey og syns regntrekket er så stramt og ekkelt å ta på, pluss at det er digert å ha i kurven. Spes når man har to.. Og syns det er veldig tett.

Vognverden sa...

Hei Marthine!

Beklager sent svar! Regntrekket selges i nettbutikken vår, og akkurat nå har vi -40% på disse regntrekkene:

http://www.vognverden.no/default.asp?menu=522

Bestilling kan sendes til bestilling@vognverden.no

Ha en flott dag!