fredag 3. september 2010

Simpleworld kommer snart på lager!!!!!!!!!

Vi har i år som ifjor de fantastiske vinterposer fra det svenske merket Simpleworld. Dette er stilrene og elegante vinterposer som vokser med barnet, designet av Nina Hahn. Slik beskriver hun selv hvordan hun fikk ideen til den flotte og praktiske vinterposen: ” Ideen til denne løsningen fikk jeg da mine barn begynte å vokse ut av vinterposen og skulle ha vinterstøvler på bena. Jeg innså ganske fort at det ikke kunne være særlig behagelig å sitte med store støvler nedi en trang vinterpose, og i tillegg ble jo vinterposen fort møkkete av barnets støvler. Samtidig syns jeg det var vanskelig å ta barnet ut og inn av vinterposen, og støvlene ble ofte sittende fast i vinterposen når jeg tok barnet ut”.


Posen har glidelås rundt hele og kan åpnes nedenifra og opp eller ovenifra og ned. Inni posen er det nydelig delikat grå fleece. Posen er isolert med Thermolite for å oppnå den beste varmeefekten med minst fyll og størst letthet. Denne fantastiske vinterposen er varm og utrolig lun. Det at glidelåsene går så langt opp foran gjør at barnet får hele kroppen ned i posen på kalde vinterdager. Posen kan også åpnes litt øverst og brettes ned og festes med trykknapper foran når barnet ønsker å ha armene ut av posen.


Årets farger er babyrosa, babyblå, brun og sort. Her finner du SIMPLEWORLD Vinterposer hos Vognverden. Pris: 1095,- Posene er forventet inn i slutten av neste uke:)

Ingen kommentarer: