mandag 31. mai 2010

Konkurranse!!!!!!!


Vi ønsker å gjøre nettbutikken vår enda bedre og trenger derfor hjelp fra dere. Legg igjen en kommentar med ris eller ros om vår nettbutikk vognverden.no i kommentarfeltet under dette innlegget. Og bli med i trekningen av en Ray-Shade universal solkalesje (UPF 50+)

Den praktiske solkalesjen RayShade skjermer barnet ditt fra over 99% av UVA og UVB strålene, og er en genial følgesvenn på ferien etc. Solkalesjen festes enkelt over vognens kalesje (ved hjelp av borrelås) og passer alle barnevogner og triller.

RayShade solkalesje gir utrolig god UV beskyttelse og kan enkelt justeres opp og ned etter hvordan solen treffer barnet. Kalesjen har ulike lommer til oppbevaring av flasker/tutekopper, mobil og andre personlige eiendeler. I tillegg tar den liten plass sammenslått (den oppbevares i sin egen lomme)

Vinneren annonseres i bloggen 1. juli 2010

18 kommentarer:

Prinsessa sa...

Den vil vi være med på, hadde vært greit å hatt i sommer :)

Synes denne siden er kjempegrei å ha å titte på, er mange tips om vogner og slikt, og er en liten hjelper syns jeg, om man leter etter vogn!

Anonym sa...

Denne solskjermern er bare genialt superpraktisk. Var og tittet på den i butikk :)

Ellers må jeg bare si at vognverden.no er min favoritt vognutstyrsbutikk :) Veldig god service og mange flotte produkter!

Hilsen Empa (epauak@hotmail.com)

Janne sa...

Åh JA, den solbeskytteren har jeg tenkt lenge på at den må
jeg kjøpe, og av en eller annrb grunn har det blitt med tanken!! Så NÅ satser jeg på å ha vinnerlykken med meg:)

Jeg liker Vognverden.no veldig godt. Har bestilt fra dere, og varene kommer raskt! Siden er oversiktlig og jeg bruker siden som er lite "oppslagsverk" da det gjelder vognutstyr!!!

Hilsen fra Janne!

Anonym sa...

Denne ønsker vi oss ja, så NÅ håper jeg vi har lykken med oss *krysserfingrene*

Vognverden.no er en super bra butikk, som jeg faktisk har anbefalt til flere av vennenen mine som har lett etter utstyr og vogn til barna. Jeg har også handlet fra dere flere ganger og har alltid vært super fornøyd, både med kundebehandlingen, leveringstiden og kvaliteten på varene! Nå har jeg sikret meg en flott vårpose, så når høsten kommer og bebisen er litt større er det på tide med stormtrekk, regntrekk og sitteinnlegg til sportsdelen :) Gleder meg!

Mvh Aida (aarum@live.no)

Anonym sa...

Hei.

Du har mange fine produkte og har for førtegang bestilt fra deg i dag. Du har en oversiktlig og ryddig butikk. Savner å trykke rett på bestill og få bestilt varer uten om å gå gjennom mail.

Fra Rita

.:. Christine .:. sa...

Super konkurranse, en sånn solskjerm kunnet kommet godt med i sommersola:)

Jeg synes nettbutikken deres er kjempefin, oversiktlig og grei. Det eneste jeg savner er at man kan klikke på bildene for å se de større. Det hadde vært fint om man kunne, for det er greit å se ting i stor størrelse hvordan det egentlig ser ut:)

Hildes Scrappeunivers sa...

Hei.

Dette hadde kommet godt med i sommer og til høsten når vi skal til syden. Jeg liker vogntipsene deres veldig godt, og er stadig innom og titter. Har også fulgt dere på fjesboka ei stund :)

Krysser fingrene på både meg og lillegutt.

Klem fra Hilde

Anonym sa...

Jeg blir gjene med og prøver vinnerlykken da dette er noe jeg håper vi har masse bruk for i sommer :)

Det jeg liker best med butikken er at den er så ryddig.

Hilsen Egat

Anonym sa...

Denne hadde vært så fin å bruke på vogna i sommer og sikkert også neste sommer!

Butikken deres er kjempefin, og jeg har lest mange av vogntipsene deres.

Klem fra SiVe

Yvonne sa...

Vi satser på å ha lykken med oss :o). Jeg er kjempe fornøyd med siden deres. Ryddig og lett og finne frem til ulike varer. Dessuten er det mange gode råd og tips som er greit å ha med seg på veien når en skal velge vogn osv. I alt en topp side.

Hilsen yvonne (yvonnekleiven@interrevisjon.com)

Hjertemamma sa...

Har ei jente på 20 mnd, venter en baby nå i løpet av få dager/uker. Innser plutselig at vår phil & teds søskenvogn ikke vil skjerme babyen for sola i sommer (uten at babyen vil bli kokt). Var innom Babyshop i dag, de kunne dessverre ikke hjelpe oss. Søkte på "Phil & Teds" på finn.no, og der dukket denne geniale solskjermen opp. Om den passer vognen og gir oss den solskjermingen vi trenger skal dere få tilbakemelding og dere må bruke det i markedsføring for alt det er verdt! Kan umulig bare være oss som har møtt på denne utfordringen! Må også legge til at det var en knallbra pris! Håper jeg vinner, men kjøper solskjermen uansett om ikke :-D

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Supert at man kan finne produkter her som man ikke finner andre steder. Jeg har et Stay Put-stormtrekk som vi er kjempefornøyde med, og denne solskjermen var jeg også akkurat på jakt etter. Hadde vært moro å vinne, hvis ikke må jeg nok kjøpe den uansett.

Hisen Maybeme (maybeme_78@hotmail.com)

linka_lill sa...

Heisann, da prøver jeg lykken for at vi gjerne blir de heldige som vinner denne aldeles suuupre solskjermen fra Rayshade ;D
slik at lillemor får seg god skygge på ferien.

Vognverden.no er vel den butikken jeg har fått best service fra. Alltid kjappe og hyggelige tilbakemeldinger på henvendelser. Det har ikke skortet på noe. Produktene simpelthen bare eeelsker jeg og det er ikke få jeg har anbefalt denne nettbutikken videre til.
Vognverden.no er en oversiktlig og ryddig nettbutikk, noe som appelerer veldig til meg. Det er en inspirerende "verden" å komme til. Tusen takk.

Hilsen Linka_lill (linka_lill@hotmail.com)

Benedicte sa...

Da hiver jeg meg på :) For en sånn har jeg kjempelyst på.

Vil ellers benytte muligheten til å skryte av nettbutikken deres. Masse fristende stasj for oss vogngale, og alltid like god service.

mariten sa...

Hei!
Da jeg tittet oppi postkassen min i dag, lå bladet Foreldre og Barn, jeg klarte jo ikke å motstå fristelsen med å ta meg litt lesetid...og det var da jeg fant en liten artikkel om Stay-put universal stormtrekk, noe jeg fikk lyst på. :) Da var det bare å sette på pcen og sjekke ut vognverden.no med en gang... Genial side (og bloggen), denne har jeg leita lenge etter! Flotte bilder og forklaringer (f.eks Stay-Put) til alle slags vogner, jeg er helt imponert!! Har ingen dårlige ting å si, siden tiden min her inne er så liten ;) På min vogn er det dårlig med solskjerming, denne Ray-Shade universal solkalesje, hadde passet midt i blinke!

Med vennlig hilsen
Marit (mariten@gmail.com)

Kjersti sa...

Tror denne solskjermen er et must for min oth vogn, så håper å vinne!!
Liger veldig godt siden deres også, utrolig mange fine produkter!!

hilsen Kjersti

Camilla Haga sa...

Denne solskjermen hadde kommet med i sommer! :) Jeg synes dere siden har mange gode tips. Dere har mange produkter og sidene er oversiktlig!